Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Mini Clatite - Dukan Faza Atac

Categorie: Desert

Etapa: Atac
Timp de preparare: 5
Timp de gatire: 7

Ingrediente: 
2 oua
3 linguri de tarate de ovaz
3 linguri de iaurt
un praf de sare
un praf de scortisoara
2 picaturi esenta (eu am folosit de lamaie)
3-4-5 lingurite de indulcitor (dupa gust)

Preparare: 


Se bat ouale si se adauga iaurtul apoi taratele de ovaz,scortisoara,sarea,zaharina,vanilia,se incinge o tigaie care nu lipeste si se pune cu lingura .
Ale mele au iesit cam asa (in partea de jos sunt turtele de ovaz):



Pofta buna!
12.06.2013

5 comentarii:

  1. Se pot prepara si fara tarate de ovaz ? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti incerca si cu faina in locul taratelor. Compozitia trebuie sa devina groasa ca o smantana.

      Ștergere
  2. cate ai voie in perioada de atac? Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In perioada de atac, este indicat consumul (minim) de o lingura si jumatate de tarate de ovaz...asa ca in functie de numarul de bucati rezultate, le poti imparti in doua portii. Din proprie experienta, iti spun ca nu-i tragedie daca le consumi pe toate intr-o singura zi, sau daca depasesti cantitatea "minima" de o lingura si jumate/ 2 linguri de tarate de ovaz. Mult succes !

      Ștergere

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...