Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Clatite Dukan



Categorie: Desert
Etapa: Croaziera ( PP+PL)

Ingrediente:
- 3 oua
- 3 linguri amidon
- o ceasca lapte degresat (12 linguri)
- 4-5 linguri apa minerala
- sare
Umplutura:
- 20-25 gr (jumatate de plic) praf de budinca (eu am folosit de ciocolata)
- 250 ml lapte degresat
- o lingura si jumatate de indulcitor
- un pliculet ness


Preparare:
Se bat ouale, adaugam un praf de sare si amidonul in ploaie. Dupa acest prim mixaj, adaugam laptele si apa minerala, si amestecam in continuare.
Intr-o tigaie incinsa fara ulei turnam cate un polonic din compozitie si coacem pana marginile clatitei incep sa se desprinda de tigaie. Intoarcem clatita si o mai coacem putin si pe cealalta parte.
Rezultat final: 6 clatite.

Un exemplu de umplutura ar fi BUDINCA:
Pentru cate clatite mi-au iesit am considerat ca jumatate de plic de praf de budinca este suficient. Instructiunile sunt aceleasi ca si pe plic.
Amestecam intr-un bol praful de budinca (aprox 2 linguri pline) cu 4 linguri de lapte rece degresat si o lingura jumate de indulcitor. Pentru un gust mai puternic am adaugat si un plic de ness (Jacobs Velvet). Restul de lapte pana la 250ml, il punem pe foc. Cand da in fiert, il luam de pe foc si adaugam compozitia preparata anterior. Amestecam in continuu si il punem iar pe foc, pana ce compozitia devine destul de consistenta. Stingem focul si asteptam sa se raceasca.....pentru a umple clatitele.

Cam asta e! Pofta buna!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...