Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Chec Dukan


Categorie: Desert
Etapa: Atac, Croaziera ( PP+PL)

Ingrediente:
- 4 oua
- 4 linguri tarate de ovaz
- 2 linguri tarate de grau
- 200 gr iaurt dietetic
- 2 lingurite cacao (nu este valabil pentr ATAC)
- un plic praf de copt
- 3 linguri indulcitor
- esenta rom - o lingura

Preparare:
Separam albusurile de galbenusuri si pe cele din urma le batem bine cu iaurt si tarate.
Cat am lasat taratea sa se umfle am batut albusurile spuma si le-am amestecat in compozitia principala.
Am turnat 3 sferturi din compozitie in 2 tavi de chec (una am improvizat-o). Restul de un sfert am "colorat-o" cu cacao si am turnat-o in completarea celor 2 tavi.
Le-am tinut cam 30 minute la cuptor. Rezultatul a fost un chec delicios, e drept nu foarte pufos, dar tocmai numai bun de savurat la cafea sau ceai.

Pofta buna!
Reteta inspirata de retetedediete.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...