Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Retete minunate cu branza Ricotta

Am descoperit-o recent la Lidl si m-am indragostit de gustul ei.  Din toate branzeturile pe care le-am incercat in dieta Dukan, asta pot spune ca este pe gustul meu.

Eu una as consuma-o si asa simpla. Prima combinatie pe care am facut-o a fost cu clatitele
clatite cu ricotta
Rezultatul: delicios!

Iata si alte cateva exemple de preparate in care putem folosi aceasta branza:

1. Tarta cu ricotta si ciocolata

2. Rosii umplute

3. Torta Pasqualina

4. Placinta cu spanac si branza

Va continua....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...