Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Urechi de lemn

Am descoperit “Urechile de lemn” - ciuperci chinezesti  foarte fine - anul trecut si a fost dragoste la prima vedere. De la a doua degustare, deja am inceput sa le caut in magazine - forma ambalata. Primele le-am cumparat din Dragonul Rosu...si nici acum nu le-am terminat. Am gasit o punga cred ca la vreo 200gr - 10 lei. Cert e ca mie mi-au ajuns pana acum ptr vreo 4 portii a cate 2 persoane (deci 8). 


Cum se prepara?

Simplu: se gasesc in stare deshidratata (uscate), se spala cu apa rece si se pun la inmuiat in frigider cel putin 1 ora.
Se fierb in apa cu sare, sau impreuna cu alte legume ori orez basmati, etc.

In general se gatesc alaturi de carnea de pui (piept) si nelipsitul sos de soia.
Eu prefer deocamdata sa le gatesc alaturi de orez cu legume mexicane + sos de soia (eu am gasit unul acceptabil-dulce in reteaua Auchan,marca Maxim's)


ENJOY!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...