Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Bomboane cu lamaie

Categorie: Desert
Etapa: Atac, Croaziera (PP, PL)

Ingrediente:
- 2 linguri branza degresata Lacteea
- 2 linguri tarate ovaz
- 1 lingura indulcitor Sly
- esenta lamaie / suc lamaie

Preparare:
Se amesteca toate ingredientele, apor incercati sa formati mici bilute (eu nu am tinut neaparat sa fie rotunde). Se tin la frigider cam jumatate de ora, dupa care se consuma ca desert si nu numai.
Mie mi-au iesit cam 5-7 bucati.

Avand in vedere ca prepararea lor contine cantitate zilnica de tarate de ovaz.....iti poti indulci portia de tarate cu ideea de ceva dulce!

Pofta buna!

* revin cu poze!

Reteta inspirata de www.retete-dukan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...