Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Fasii crocante de pui - Dukan Atac


Categorie: Gustari/Aperitive
EtapaAtac, Croaziera (PP+PL)
Ingrediente
Piept de pui, condimente (speciale pentru pui, sau esentialele sare+piper)

Preparare:
Pieptul de pui dezosat se taie fasii subtiri. Cu cat le taiem mai subtiri cu atat ies mai crocante. 
Se pun in tava tapetata cu hartie de copt, se presara deasupra condiment pentru pui sau sare, piper, boia si se da tava la cuptorul incalzit in prealabil la 180 grade. 
Dupa ce se fac deasupra se intorc pe partea cealalta. Se lasa la cuptor dupa dorinta, eu le-am lasat pana s-au facut crocante. 

Eu am pregatit un piept de pui astfel (avea undeva la 300gr) si mi-a iesit aproximativ o tava de cuptor.
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...