Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Surimi Chips


Intrebarea mea a fost: Cum de nu am descoperit asa ceva pana acum?

Categorie: Aperitive
Etapa: Atac, Croaziera (PP, PL)

Ingrediente:
- 8-10 bucati surimi
- oregano si sare

Preparare:
Se decongeleaza, dupa care se desface fiecare foaie. Taiati foaia in cate bucati vreti (eu am taiat-o in 4). Se aduna toate bucatile intr-un bol si se condimenteaza, amestecandu-le.
Aprindem cuptorul, tapam tava de cuptor cu hartie de copt, dupa care le asezam frumos "cu burta la rumenit". Toata operatiunea "cuptorul" dureaza cam 10-12-15 minute.
Ca si numar de bucati avem 4 bucati dintr-o fasie x 10 bucati de surimi.
Ca si pret: 10 bucati de surimi aprox 3 lei (10 lei/kg Auchan) sau pachet de 250gr (16 bucati) la 3 lei - LIDL

Sunt super crocante si delicioase! Chipsuri adevarate facute acasa! Merita!





Pofta buna!

Reteta inspirata de www.retete-dukan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...