Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Drob din piept de pui



Categorie: Feluri principale

Etapa: Atac, Croaziera (PP, PL)

Ingrediente:
- jumatate de piept de pui
- 2 oua 
- ceapa 
- usturoi 
- iaurt 
- verdeata (marar) 
- condimente (se poate folosi delikat)

Preparare:
Pieptul de pui se taie cubulete si se rumeneste la tigaie (fara ulei). Eu insa, am folosit in aceasta reteta o jumatate de piept dintr-un pui la rotisor cumparat, pe care l-am taiat fasii. De fapt, se poate folosi orice tip de carne (piept, pulpe) atata timp cat o pregatim inainte.
Separat, intr-un bol se amesteca: 2 oua batute ca pentru omleta, ceapa verde (daca nu, o ceapa medie uscata), 3 catei de usturoi taiati marunt, cateva fire de marar si condimentele. Se adauga pieptul de pui cubulete si iaurtul (eu am folosit 5 linguri de iaurt). Iaurtul l-am lasat la urma, pentru ca de el depinde rezultatul final. Daca vreti o compozitie mai moale se pune mai mult, daca vreti mai uscata cred ca sunt suficiente 3 linguri.


Compozitia se pune intr-o oala mica/medie si se da la cuptor aprox 45 minute. Nu necesita hartie de copt....dar pentru siguranta, o puteti folosi.
Iata si rezultatul meu final:
Ii miroase bine si matzei mele

Reteta inspirata de www.dietadukan.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...