Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Galette


Categorie: Mic dejun
Etapa: Atac, Croaziera ( PP+PL)

Ingrediente:
- 1 ou, 
- 2 linguri tarate de ovaz
- o lingura tarate de grau
- o lingura branza degresata (eu am folosit crema de branza Ehrmann)


Preparare:
Batem un ou si il amestecam cu branza degresata si taratele.

Turnam compozitia intr-o tigaie antiaderenta incinsa in prealabil. 

Distribuim egal compozitia si asteptam sa se rumeneasca. Va veti da seama cand e momentul sa o intoarceti dupa faptul ce incep sa apara bule pe suprafata, mariginile se rumenesc si devine foarte usor de desprins de tigaie.

Si asta e tot! 


Varianta pentru micul dejun:
Pe deasupra se unge cu branza, peste care se presare diverse condimente. Am incercat si varianta cu boia dulce+curry, dar combinatia mea preferata este cea cu verdeata cruda sau uscata : branza cu marar sau chiar patrunjel.

Varianta dulce:
Galetta o putem servi cu branza in care am pus o lingura de indulcitor si cateva picaturi de esenta de rom. Delicios! 

Pofta buna!
Retete inspirata de retetedediete.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...