Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Mancarica de linte cu cartof dulce


Ingrediente:
- 100 gr linte verde, sau rosie, de care dispuneti
- cartof dulce 200-300 gr
- o ceapa
- un catel de usturoi
- 2 frunze de dafin
- patrunjel verde

Portii pentru bebe: 2



Am pus lintea la hidratat cu vreo 2 ore inainte, pentru a fierbe mai usor.
Am tocat marunt ceapa si usturoiul si le-am pus la inabusit, pentru cateva minute.
Intre timp, am spalat lintea bine, am curatat cartoful dulce si l-am taiat in cubulete potrivite.
Am adaugat peste ceapa, lintea, cartoful, frunzele de dafin, si am completat cu vreo 500 ml apa.
Am lasat sa fiarba la foc mediu-mic pentru aprox 30 minute.
La final adaugam si cateva fire de patrunjel verde tocat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...