Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Briose pufoase cu branza


Ingrediente:
- 200 gr branza proaspata
- 2 oua
- 5 linguri cu varf de smantana
- 4 linguri cu varf de gris
- 2 linguri unt topit
- o lingurita praf de copt
- o lingura de zahar

Din aceasta compozitie mi-au iesit 10 briose.

Am amestecat branza faramitata cu cele 2 oua si zaharul, apoi am adaugat grisul, untul topit, smantana si praful de copt.
Compozitia am pus-o in formele de briose, am dat la cuptorul preincalzit, foc mediu, pana s-au rumenit frumos.

Sunt perfecte chiar si in loc de papanasi, si merg de minune cu smantana si dulceata!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...