Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Chifle

Am incercat sa prepar dupa o reteta ce se vroia a fi pentru chifle....sau ceva sa semene a panificatie. Nu mi-a iesit asta, dar m-am ales cu ceva ce seamana a biscuiti/turte.

Categorie: Gustari, Produse panificatie

Etapa: Croaziera (PP, PL)

Ingrediente:
- 2 oua
- 1 plic drojdie uscata
- 6 linguri tarate de ovaz
- 4 linguri branza degresata Lacteea
- jumatate de cana lapte degresat sau 100 ml
- sare


Preparare:
Se bat ouale la mxer. Se adauga drojdia, laptele, taratele si branza. Amestecam bine, sa nu ramana cocoloase. La sfarsit adaugam sarea.

La reteta initiala, compozitia se turna in formele de briose si se dadea la cuptor. Eu inca nu le am, asa ca am procedat ca la turtele de ovaz si am format cu lingura mici forme ovale direct pe foaia de copt, chiar daca compozitia a iesit un pic lichida.
Le-am lasat la cuptor aprox. 20 minute. Prima tava arata cam asa:




La a doua tava am incercat sa leg doua cate doua ovalele create, dar am si adaugat la fiecare "limba" cate un praf de indulcitor (ptr ca mi s-au parut cam sarate). De crescut/umflat insa nu au mai vrut, insa de rontait tot sunt bune.


Pofta buna!

Reteta inspirata de www.retete-dukan.ro



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...