Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Investitia mea in Dukan

Adica investitia mea in.....mine :D

Tehnica:
Tigaie Tefal Sensorielle (diametru 26cm, Auchan Titan - 75 lei)


Forme de briose din silicon:
 

Am inceput in faza de Atac cu :

Tarate de ovaz. Prima punga am luat-o dintr-un plafar, 500 gr la 7.5 lei, ulterior am descoperit la Kaufland pungile de 200gr Pirifan (2.5 lei punga, 12.50 lei/kg)


Indulcitor de stevie lichid. (Plafar, 11 lei)

Indulcitor praf (Sly - Auchan 10-11 lei)


Branza dietetica Lacteea 0.2% grasime (250 gr - Auchan/Kaufland - 4-4.50 lei)

Iaurt dietetic 0.1% grasime (Panda - 900gr - 4lei Auchan/Kaufland)

Branza proaspata de vaci 1% grasime (250 gr - Auchan - 3.75 lei)


Pui - de la Coco Rico (pulpe pui cu spate 6--10 lei/kg, piept cu os 11--19 lei/kg)

Ficatei de pui: congelati 500gr Casa Gruia - Auchan - 3--4lei

Ton maruntit in sos propriu (Kaufland 3.5 lei Vitae d'Oro)

Sprot congelat vrac (Auchan - 10 lei/kg)

Surimi congelat vrac (pentru chips Auchan - 10 lei/kg, pentru altceva la Lidl pachet 10buc 3lei)

Oua (eu am facut aprovizionare de acasa....direct din cuib) (la un moment dat am luat din Auchan un carton de 20 oua la 7 lei)


Verdeturi: ceapa, usturoi, patrunjel, leustean, marar - 0.5 lei/ legatura


Incepand cu etapa Croaziera:
Amidon de porumb (Gustin 200gr - Mega Image - 2.6 lei)

Lapte degresat 0.1% grasime (Lidl 3 lei)


Legume din piata:
Ciuperci: 5-6-7 lei/kg
Rosii: 2.5 lei/kg
Castraveti: 1.5 lei/kg
Ceapa uscata: 2.5 lei/kg

Multe alte condimente Galeo aprox 1 leu plicul - din Auchan

Oregano
Cimbru
Tarhon
Curry
Boia iute/dulce
Rozmarin
Condimente pentru pui





Esente Daily la sticlute 25ml aprox 1 leu/sticluta: 
Lamaie
Vanilie
Portocala
Fistic

Praf de budinca (Cosmin - Auchan - 0.5/punga 45gr): ciocalata, vanilie......

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...