Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Jurnalul de dieta - Faza Atac I

Este al doilea regim din viata mea, insa, tinand cont de motivarea mea si de seriozitatea cu care am abordat acest regim, il trec cu usurinta pe primul loc.

Mi-am facut testul pe site-ul www.dukandiet.co.uk, insa nu stiu daca voi tine cont de termenele stabilite acolo....acelea sunt estimative.

In principiu am plecat la drum cu gandul de a lua-o cat mai usor din loc. Nu de alta dar nu mi-am propus sa slabesc doar 1-2 kg, ci mai multe, si nu as vrea sa-mi vad urmarile pe corp. Cum le-am pus pe mine (aprox 5 ani), tot asa usor as vrea sa le si dau jos (bine...nici in cinci ani, dar si 1 an daca ar dura as fi multumita.....si aici vorbesc doar de perioada in care voi atinge greutatea dorita de mine, pentru ca voi incerca sa ma obisnuiesc cat se poate cu acest stil de viata).

Cum am inceput? Hai sa vedem:

Varsta 26 ani, inaltime 1.55 m, greutate 73.60 kg, greutate dorita 58 kg.

ETAPA ATAC

Ziua 0 (am anulat-o din cauza fulgilor de ovaz.....in loc de tarate de ovaz)
Mic dejun: 2 oua fierte, 150 gr rulata pui Carnsan
Pranz: iaurt zuzu 400gr 0.1% + 3 lg fulgi ovaz
Cina: 150 gr rulada pui, 2 linguri branza Lacteea, piept pui fiert cu usturoi .
Cantarire dimineata ziua 1: am uitat


Ziua 1 - 06.06.2013
Mic dejun: 2 oua fierte
Pranz: iaurt zuzu 400gr 0.1% + 3 lg tarate ovaz
Cantarire dimineata ziua 2: 72.80 kg

Ziua 2 - 07.06.2013
Mic dejun: salata ou fiert cu branza Lacteea
Cina: Ciorba de pui cu usturoichiftele de pui + iaurt cu ceapa si patrunjel
Cantarire dimineata ziua 3: 72.20 kg

Ziua 3 - 08.06.2013
Mic dejun: iaurt cu ovaz
Alergare in parc
Pranz +gustare (interval 13-16) - le-am amestecat: chiftele de pui + Ciorba de pui cu usturoi, ton, pulpa de pui la cuptor, turte ovaz
Cina: iaurt cu ovaz
Cantarire dimineata ziua 4: nu am avut cantarul la dispozitie 

Ziua 4 - 09.06.2013
Mic dejun: 2 oua fierte
Pranz: ciorba de pui cu usturoi + pulpa la cuptor
Gustare + Cina: Ton + iaurt cu ovaz
Cantarire dimineata ziua 5: 72.10 kg

Ziua 5 - 10.06.2013
Mic dejun: iaurt cu ovaz
Cina: Ciorba de pui + chiftele de pui
Miscare: 20:36-21:15
Cantarire dimineata ziua 6: 72.10 kg 

Ziua 6 - 11.06.2013
Mic dejun: -----
Pranz: chiftele de pui + sprot la cuptor + sprot afumat
Cina: ciorba de pui + ton
Am uitat de taratele de ovaz !!!!!
Cantarire dimineata ziua 7: 71.80 kg

Ziua 7 - 12.06.2013
Mic dejun: 2 oua fierte
Pranz: sprot la cuptor + sprot afumat
Gustare: iaurt cu ovaz
Cina: ciorba de pui + ton
Cantarire dimineata ziua 8: 71.80 kg 

Bilant: la sfarsitul etapei Atac numar - 1.80 kg.
Testul arata:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...