Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Dovlecei pane Dukan

 

Aseara mi s-a pus pata pe dovlecei. Sunt pline pietele de ei, asa ca eu de ce sa nu profit, mai ales ca mi-am gasit si o noua sursa de inspiratie in preparate EDITHSKITCHEN.RO. Am gasit aici super idei, super preparate, foarte usor de realizat si diversificate. 
Primul preparat ales: Dovleceii pane.

Categorie: Aperitive, Gustari
Etapa: Croaziera ( PL)

Ingrediente:
- 1 dovlecel mediu (sau 1 si 1/2 daca sunt mai mici.....sau cati vrei :D) 
- 1 ou
- 2 linguri tarate de ovaz
- o ceapa uscata mica
- 2 linguri branza Lacteea
- sare si piper

Preparare:
Albusul se bate spuma, dupa care adaugam galbenusul, taratele, ceapa data prin razatoarea mica, branza, sare si piper.
Dovleceii se pot taia in functie de preferinta. Nici ca feliuta de salam dar nici grosimea degetului. Nu este nevoie sa le indepartati coaja.
In final se da fiecare felie prin compozitia preparata, si se aliniaza pe foaia de copt, in tava. Daca va mai ramane din compozitie, puteti adauga cate un strop pe deasupra fiecarei felii.
Se lasa la cuptor aprox. 30 minute.
Cam asa e!
Pofta buna!

Reteta inspirata de www.edithskitchen.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...