Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Chec/ briose pufoase cu iaurt




Categorie: Desert

Etapa: Croaziera (PP, PL)

Ingrediente:
- 2 oua
- 2 linguri cu varf de indulcitor
- 1 iaurt mic 150gr  0.1% 
- esenta de vanilie
- 50 gr amidon
- un praf de sare


Preparare:
Se bat albusurile cu un praf de sare, apoi adaugam indulcitorul pana obtinem o spuma tare. 

Apoi adaugam peste restul ingredientelor.

Aceasta este compozitia....mai departe ii poti da ce forma vrei: chec, briose.
Eu insa nu am avut la dispozitie forma, si astfel am turnat compozitia intr-o oala rotunda medie (cu hartia de copt la subsol)....si de aceea am denumit preparatul "turta"
Mai departe coacem timp de 30-40 minute.
Si iata turta:

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...