Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Ciorba de loboda

Abia astept primavara cu verdeturi de tot felul! Abia astept sa ma racoresc cu o ciorba minunata de loboda! Se face imediat!

Ingrediente:
- 2 morcovi
- jumatate de telina
- patrunjel radacina
- o ceapa
- 3 legaturi de loboda rosie
- o ceasca de bulion de zarzane / sau bors
- o mana de paste
- leustean
- optional 2 oua ptr zdrente

Radacinoasele le tocam cubulete, la fel si ceapa. Le calim in putin ulei, dupa care adaugam apa cat dorim. Eu prefer sa o fac in cantitati mai mici (adica in oala de 5 L), si-mi ajunge max 3 zile, asa ca daca mai doresc, pun iar oala pe foc si trec la atac.
    Loboda se spala, punem separat frunzele, le putem toca/rupe pe cele mai mari (eu le las asa), iar coditele eu le toc marunt pentru a fierbe mai repede. 
    Cand legumele sunt aproape fierte (aprox 20 min) lasam focul mai mic, si adaugam loboda, dar si pastele.
    Cand da in clocot, adaugam si borsul/bulionul de zarzane. Mai lasam max 5 minute.
    La final mi-e imi place sa adaug ouale batute, si cu furculita le fac zdrente in toata oala.
   Ultima atingere este a leusteanului proaspat spalat si tocat.
   
Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...