Bine ati venit!

Dragii mei vizitatori, va invit cu mare drag in bucataria mea unde va puteti delecta cu cele mai gustoase bucate! Si de ce nu...sa ne distram impreuna in bucatarie!

Chiftelute de pui cu legume

 Avem nevoie de:
* 2 bucati piept pui
* o ceapa medie
* 1/2 ardei rosu
* 1 morcov
* 1 cartof
* patrunjel proaspat
* 1 ou
* pesmet
* ulei

Am pus carnea si legumele la robotul de bucatarie pentru a le marunti si amesteca.
Compozitia am pus-o intr-un castron, am adaugat oul, patrunjelul, si pesmet cam o lingura.
Omogenizam totul. In tava punem hartie de copt, ungem cu ulei, iar cu mainile unse de ulei, formam chiftelutele, mai lungi, mai plate, dupa preferinta.
Dam la cuptorul preincalzit, la aprox 170 C.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...